30 Mart 2012 Cuma

Haftanın Kombini

Nisan yağmurlarına hazırız!

Bu haftayı yağmurla kapatırken, Nisan yağmurlarına uygun bir konsept oluşturduk. Tabi ki renklerimizden hiç vazgeçmedik!


DSN Füme Rengi Çanta ile kombinimizi tanıtmaya başlayalım. Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz, rengi itibariyle her kıyafetinizle uyumlu bir çanta...Çantanın yanlarında 2 adet göz bulunmaktadır. İçi ise oldukça geniş olmakla birlikte iki adet fermuarlı göz ve iki adet aksesuar gözü mevcuttur. Çok geniş ve kaliteli bir çanta olup, hem bütün ihtiyaçlarınızı taşıyacak hemde şıklığınıza şıklık katacaksınız. Üstelik çantanın rengine uyumlu cüzdan hediyesi ile birlikte. Piyasa fiyatı 130 TL olan bu şık çanta Misscat Boutiquete sadece 84,90 TL...Çantaya bu linkten ulaşabilirsiniz, http://urun.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/dsn-fume-rengi-canta-kargo-cuzdan-54687653

Siyah Deri ceket mevsim geçişlerinde rahatlıkla kullanabileceğiniz kurtarıcılardandır.Özellikle havanın tam ısınmadığı ve kazaklarınızın kalın geldiği zamanlarda tişörtünüzle kullanabilirsiniz.

Çiçekli Fular'ları daha önce beğeninize sunmuştuk. Bu kombinde mürdüm rengini kullandık. Bu fularlara Misscat Boutique'ten ulaşabilirisiniz. Üstelik aynı renk bileklik hediyesiyle birlikte sadece 19,90 TL...Ürüne bu linkten ulaşabilirsiniz. http://urun.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/cicekli-trend-fular-murdum-kargo-bedava-54018918

Mürdüm-Siyah Süslü Şemsiye kombinimizi tamamlaması açısından çok cici oldu. Siz siz olun Nisan ayı boyunca çantanızda ufak bir şemsiye bulundurmayı ihmal etmeyin.

Mürdüm Tayt Pantolon yine geçen sene çok moda olan tayt pantolonlar bu sezon rengarek karşımızdalar. Biz bu kombin için mürdüm rengini seçtik.Ürünün fiyatı 30 TL'dir...

Twigy Monia Yağmur Çizmesi, Nisan ayı içerisinde çok gerekli olacak bir çizme. Şıklığından ödün vermeyenler ve yağmurda pantolonlarının ıslanmasından sıkılanlar için. Yağmur, çamur tanımaz bir ürün. Bu çizmeyi pabbuc.com'dan satın alabilirsiniz. Üstelik %50 indirimle, fiyatı sadece 65 TL...

Esmer Bijuteri Mürdüm Küpe kıyafetinize hareket katıcı detayları unutmayın. Bu küpenin fiyatı 20 TL...

Mürdüm Oje...Flormar, Pastel, Golden Rose bu ürünlere ulaşacağınız belli markalar arasında...

Bütün ürünlerimize Misscat Boutique Gitti Gidiyor hesabından ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder